تایتانیک

music world

آهنگ های مختلف با متن

تایتانیک

آهنگ تایتانیک از سلن دیون

 

Every night in my dreams

هر شب در رویاهای من

I see you, I feel you

من تو رو میبینم و احساسات میکنم

That is how I know you go on

اینجوری من میدونم که تو به راهت ادامه میدی

Far across the distance

در مسافت های دور در میانه راه

and spaces between us

و فاصله ها میان ما

you have come to show you go on

تو اومدی که به خودت نشون بدی که به راحت ادامه میدی ( پایداری)

Near, far, wherever you are

نزدیک . دور . هر جا که هستی

I believe that the heart does go on

من اعتقاد دارم که قلبت پایدار و ثابت قدمه

Once more you open the door

یکبار دیگه تو در رو باز میکنی

and you're here in my heart

و تو اینجا در قلب منی ( جات تو قلبمه )

and my heart will go on and on

و قلب من به راهش ادامه خواهد داد

Love can touch us one time

عشق میتونه ما رو به موقع لمس و نوازش کنه

and last for a lifetime

و برای همیشه جاودان بمونه

and never let go till we're one

و هیچوقت اجازه نده بره تا زمانی که ما یکی هستیم

Love was when I loved you

عشق زمانی بود که من عاشق تو بودم

one true time I hold to

تنها زمان حقیقی ای که دارم

in my life we'll always go on

و در زندگی من ما به راه خودمون ادامه خواهیم داد

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
and you're here in my heart
and my heart will go on and on

There is some love that will not go away

بعضی از عشق ها وجود دارن که از بین نخواهند رفت

You're here, there's nothing I fear,

تو اینجا هستی و دلیلی برای ترسیدن نیست

And I know that my heart will go on

و من میدونم ک قلب من به راه خودش ادامه میده و پایداره

We'll stay forever this way

ما در این راه برای همیشه خواهیم ماند

You are safe in my heart

تو در قلب من در امنیت هستی

And my heart will go on and on

 


نظرات شما عزیزان:

eli
ساعت17:45---21 خرداد 1393
قسمت پنج سری اول

eli
ساعت13:53---21 خرداد 1393
لینکت کردم .منو بلینک. راستی به وب جدیدم هم بیا

eli
ساعت11:12---20 خرداد 1393
وب جدیدت مبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:تایتانیک,

] [ 10:28 ] [ pardis ]

[ ]